Julklapps-Ior

Måste få visa gunghästen Ior som jag letat efter som en jävla galning till jul och ge till mitt (en av dom, har ju fler nu) favvobarn Levina.
Jag fullständigt dammsög Sverige efter Ior.
Hittade en i Göteborg, men hon ville inte skicka den för att den var så tung.
Jag var faktiskt rätt nära att anmäla mig till kattutställningen där.
Bara för att ta med mig en gung-Ior hem.
Galet ?   Japp
Dyrt ?  Japp
MEN, det är INGET mot min WW-resa till Schweiz förra hösten.
En liten tripp över helgen på 2000km enkelresa.
WW
Resan
Jo, jag vet. Jag har visat de förut, men helt ärligt så ett och ett halvt år senare har jag fortfarande inte smält resan, samt insett HUR galet det var och HUR galen JAG är.
, vad är då Götet fram och tillbaka ?
En skit i oceaninen liksom.
MEN det blev inte så.
Dammsugningen gick vidare.
Till slut hittade jag en i Örebro som jag fick skickad till mig.
Jo, det blev en slant MEN titta på dom här bilderna så förstår ni att jag inte ångrar mig en sekund!
Ja, först skulle Dreamis visa upp sig.  *ler*
- Dreamis, flytta på dig.


Ior iklädd hakklapp.
Ior är VÄL omhändertagen av sin ägare och jag är så glad att jag fick tag på honom.


Heja heja Ior.


Lite blyg Ior över all uppmärksamhet.


I förrådet finns en Tiger-gunghäst.
Var ju tvungen att ha en reservplan liksom.
Mister Tiger-gunghäst väntar nu i förrådet på en annan ägare.



Kommentarer
Postat av: Min svarta låda

Finns Iorgungåsnan i vuxenstorlek? I så fall vill jag ha en!

2011-02-21 @ 15:23:13
URL: http://thisismyblackbox.wordpress.com
Postat av: Inkan o Ligan

Ledsen, men jag tror inte det.

Du kan få köpa Tiger för en billig penning.

Sätter du dig på den och lägger upp bilder får du pengarna tillbaka.

hehehe

2011-02-21 @ 20:04:47
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: christine

Hej!

Måste bara fråga vart man kan köpa Ior gunghästen?

Mvh Christine

2011-05-27 @ 21:49:05
URL: http://christines.babyblogg.se/
Postat av: Inkan o Ligan

Den är ursvår att få tag på.

Dom jag hittade fanns på Blocket.

2011-05-28 @ 16:23:59
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0