- Mille, jag har varit och handlat idag



- Jag gör verkligen mitt bästa för att du ska tycka om mig.
- En svindyr pytteliten burk superdupergod blötmat.
- Går inte att INTE tycka om.
- Till dig Mille.
- Några pinnar också som är goda.
- En råtta eller två får slinka i ditt paket.
- Ska slå in det efter konstens alla regler.
- Vill du hjälper jag dig att öppna.
- Annars får du göra det själv.
- HELT enligt dina direktiv och anvisningar.
- Mille, vill du ha grädde ?
- Ska jag köpa med det ?
- Nåt annat du vill ha ?
- Mille, jag lovar att vara tyst och snäll och knappt synas alls !
- Hur i helvete det nu ska gå till ???!!!
- Men jag lovar att försöka Mille.
- När du säger åt mig att gå, så gör jag självklart det.
- Jag kan sitta på toa och fika också.
- Inga problem Mille.
- Snälla Mille, kan du inte le bara lite lite ?

- Nääähääpp.

Fotograf marianne

- Nåja, jag är van.
- Det är lugnt Mille.
- Jag gillar dig ändå.
- Du gillar inte mig nä.
- Har förstått de gubben.
- Jaja, Prinsen och jag kommer en sväng iallafall på söndag.
- Flåt :-(


- Pst............... lovar dock.
- INGA fler trädgårdstomtar.


- Jag tyckte annars att Åsnan var bra Mille.
- Det tyckte inte du nej.  :-(


- Många Kramar från mig iallafall Mille.
- Liite orolig blir jag men men.
- Det ska nog bli bra ska du se gubben.
- Din Matte påstår ju att du ler så jag får tro henne.

Kommentarer
Postat av: mooch

Åh vilket superduperunderbart fjäsk för Mille-gubben, som ler, åt mig, eller med mig menar jag.... Dock så tror jag inte riktigt han förstår hur bra fjäsket är. Men men, jag har inte berättat för honom om söndag än, tänkte att det får bli en "glad" överraskning. Zammy har också lyckats knipa käft. Han ser fram emot Prinsens invasion =)

2011-01-28 @ 19:23:22
URL: http://luddrumpan.blogspot.com
Postat av: Inkan o Ligan

haha Ja, nog ler han ÅT dig om han ler. skratt

Jag gör mitt bästa för att ställa in mig hos honom. Inte för att jag lär ha mycket för det men men.

:-))

2011-01-28 @ 19:31:27
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: järnspöken

så söta katter :)

2011-01-29 @ 14:50:31
URL: http://lallabecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0