Köksrenovering

Bloggen har fått vila lite eftersom köket nu är utrivet.
Ligan var väl inte helt glada idag.
Merparten av dagen har dom fått sitta i sovrum och vardagsrum.
Stackars kissar. Sad
BAARA över 20kvm att vara på.
Inklusive en balkong.  *ler*
Mina killar som skulle hjälpt till idag kom tyvärr inte.
Men mina bästa vänner Anna och Carol fanns där.
Som vanligt. 
Ni är verkligen guld värda båda två !!! Gruppkram
Jisses vad dom slet.
Ja, jag hjälpte väl till lite jag med.
Nu är hela köket helt tomt.
image131


Och en pigg Vitöra inspekterar ett hål som finns i väggen.
Undrar om han tror att det ska ramla ut en mus eller nåt.  *ler*
image132

Bandit kollade utsikten från spisen.
image133

Fortsättning följer................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0