Nytt projekt i Ligan-Land=Tengel

Tengel är otroligt svårhanterbar.
Att klippa klor och kamma päls är en upplevelse varje gång.
Det enda som faktiskt fungerar utmärkt är att bada honom.
Han har resignerat där av nån anledning.
Nu har jag ialla fall tagit kontakt med en homeopat som heter Anna-Lena Nyström.
Jag känner att allt är värt att prova i det här läget.
Jag fick tipset av Millan på The Main Club.
Jag har provat Feliway nu i väggen och även spray.
Tycker att Feliway har fungerat hyfsat på Olivers och Tengels rätt heta uppgörelser.
Det hettar mindre nu.
Och det är kanon.
Nu vill jag även att Tengel ska gå att hantera på ett vettigt sätt.
Dessutom skulle jag så otroligt gärna vilja ställa ut honom igen.
Men huvudsaken att han mår bra.
Men önska får man och nu ska vi prova det här.
Det enda jag loosar på projektet är pengar.
Men om jag kan få det att fungera så får det kosta en slant.
Återkommer hur det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0