Bandit och alla raskatterna

- Hej, Bandit här. Jag måste få protestera. Idag fick jag ligga i en upp och nervänd toalåda.


- Det är ju lagom kul det här. :-(


- Nu ska jag visa vart dom fina raskatterna får ligga.
- Vitöra vräker sig i en fin och mjuk elementsäng.


- Tengel får ligga i den gröna fina mjuka lek och klätterställningen


- Ja visst är den fin. :-(


- Puzzel, ja hon får självklart den fina hängkorgen.


- Hur gosigt som helst ju.


- Nike och Oliver har varsin fin korg med mjuka filtar i på balkongen där DOM får ligga.


- Ja, och här ligger då jag.  :-(


Kommentarer
Postat av: Hanna

Har ju sagt till dig Bandit att jag kommer o hämtar dig när som helst...här blir du behandlad som en kung :)

2008-08-16 @ 11:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0