En vecka har gått

Och det är inte lång tid kvar innan ledigheten är slut.
Snart ska Matte tillbaka i de arbetandes skara igen.
Motivationen ligger på -259 ungefär.
Men det gäller dock att njuta av dom sista timmarna vi har.
Det har varit en underbar vecka och Matte är så glad över sitt nytillskott.
Tog några bilder såhär dagen till ära.
Hon är otroligt van nu att få en kamera i ansiktet ialla möjliga lägen.
Pluttan

En sovandes Puzzel som växer så det knakar.


- Matte jag soover faktiskt.


- Om jag gosar lite med din hand får jag fortsätta sova då Matte ?


- Suck. Ställer väl upp på några bilder dårå.


Stilig porträttbild
Lill-Matte får säga vad hon vill.
Du ÄR en Princessa.


MEN, sen kan Puzzel även ha den där lite buttra och/eller lite grymma looken.


Tack för en underbar vecka min underbara Liga !
Tack Bandit, Oliver, Tengel, Vitöra och Nike som har välkomnat den nya familjemedlemmen på ett mycket bra sätt.
Allt i bästa Là Liga stil.
Älskar er ! 

Tack Lill-Matte för att DU finns och tagit hand om och älskar Puzzel så mycket ! 

Tack Åsa och Johan, återigen för att jag har fått ert förtroende att få ha Puzzel boendes hos mig ! 

Kommentarer
Postat av: Emsi

Vilken underbaring =)

2008-08-10 @ 16:57:14
URL: http://www.metrobloggen.se/deltadeltata
Postat av: Ligans Talesman

Tack ! :-)

2008-08-10 @ 17:22:29
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: Monika

Jag måste också tacka för att du har slösat bort en av dina fem semesterdagar på mig.

Kram Monika

2008-08-10 @ 18:39:00
Postat av: Ligans Talesman

Men gumman då !

Jag slösade inte bort nåt.

Fick ju ha Puzzel med mig.

Fick mat.

Fick se älskade Atlas.

Och självklart dina andra katter.

För att inte tala om att jag fick träffa gubben din. Ler brett

2008-08-10 @ 19:01:01
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0