Gosigare än såhär

kan man inte ha det en fredageftermiddag.
Jag bjuder på dubbelhakor och taskiga kort.
Sitter i soffan och Puzzel kommer och kryper upp i famnen och ska gosa.
Och spinner.  :luv::luv::luv:





Tengel kom och ville vara med.
Och visst får du plats du också Tengel.
Mattes famn är stor.
Tengel är dock inte helt nöjt med att dela Mattes famn med en liten.  *ler*


Bilderna är inte jättebra.
Dom är tagna med bakvänd enhandsfattning.
Men var tvungen att lägga in och visa hur otroligt gosigt vi har det.

Det märks nu att vi börjar känna varandra Puzzel och jag.
Att hon litar på mig.
Dom andra katterna i Ligan har nu tagit in henne som en fullvärdig Là Liga medlem och det känns skönt.

Mycket välkommen i Là Liga ska du vara kära Princess Puzzel !   :rosekiss:
Lill-Matte såg inte det där sista va ?
Hon äär ju en liten Princessa.  :oops:

Kommentarer
Postat av: Monika

Åhhh mysigt värre, jag kommer och gosar jag med.

;-)

2008-08-08 @ 18:51:28
Postat av: Sandra

Hej!



Ville mest säga grattis till sötingen Puzzel o vilket underbart namn hon har :)



PS. Vi vart kära i Vitöra på CCC:s och för den delen Järvas utställning, gosingen! DS

// Sandra och Buffe

2008-08-08 @ 18:56:04
URL: http://nosbuffaren.blogspot.com/
Postat av: Ligans Talesman

Halta hit du bara Monika !

Du är så välkommen.



Tack Sandra !!!

Det är Lill-Matte som döpt henne.

Vitöra hälsar att SJÄLVKLART vart du kär i honom.

Hur kan man INTE bli det ??

Och så ler han brett.

Matte håller självklart med och är så stolt så stolt över sin Vitöra. :-)

2008-08-08 @ 20:04:21
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0