Här är det fullt ös

Eller kanske inte.  *ler*
Det går helt enkelt inte att röra sig i en sele.
Så enkelt är det.
SÅ, Puzzel rör sig inte ur fläcken.
Men den är fin selen.    *ler brett*


Nå, resten av Ligan gör inte så många knop idag heller dock.
Vädret har visst fått dom att totalt kollapsa.
Oliver


Vitöra


Tengel vaktar Åsas dataväska under tiden jag försöker få igång datorn.


Och Bandit har tagit sin tillflykt längst upp på Lill-Mattes höga trave med flyttkartonger cirka 2.5 meter upp i luften.
Lååångt från alla Puzzel och annat skräp.


Puzzel däremot ber en stilla bön med tassarna i kors att selen ska ramla av.

Kommentarer
Postat av: Anonym

äntligen har jag läst mail. Men sms får jag inga. Vet inte om det beror på att telefonen är på lagning och jag har fått lånetele under tiden. Borde ju inte spela nån roll men vem vet....

2008-08-04 @ 20:01:26
Postat av: Ligans Talesman

Då är det nog fel inställningar i telefonen.

Är det en lånetelefon och dom haft en annan operatör så är det andra inställningar.

Troligen det som är fel.

Vitöra längtar efter sin tilltänkta. ler glatt

2008-08-04 @ 20:05:48
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0