Hej Matte Åsa, Puzzel här igen !

Tänkte jag skulle skriva till dig igen.
Allt är bra här.
Ja, förutom nån blå sak som Nya Matte envisas med att sätta på mig varenda dag.
Sele kallar hon det.
MEN, Nya Matte vägde mig idag igen.
Och tänk Matte Åsa, jag väger nu hela 1633gram.
De du.
Sen har jag funderat på en sak.
Vem är du ?
Vem är jag ?
Vem är Nya Matte Matte ?
Alltså, vilka äär vi ?
Nya Matte Matte är ju inte så ny längre.
Och du är ju Matte fast ändå inte.
För Nya Matte är ju Matte.
Fast du är ju också Matte.  :shock:
NU vart de rörigt.

Men såhär har jag tänkt.
Nya Matte är ju Matte.
Och Matte Åsa är :
Ibland-Matte
Matte-Matte
Matte-Extra
Plast-Matte
Kattvakts-Matte
Helg-Matte
Borta-Matte
Reserv-Matte
eller
rätt och slätt
Matte Åsa

Att sitta still i en skål och vägas och bli fotograferad var det inte rätt dag för.


SÅ, nu går jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0