Inlärning av positiva och negativa ord

Igår kväll fick Puzzel följa med mig och Oliver ut i förrådet.
Oliver är den enda kissen som får göra det. för han är där jag är hela tiden.
Men jag tänkte att Puzzel kunde få lära sig detta med.
Inga problem.
Jag stängde till dörren när jag var i förrådet och så fick hon springa runt därinne en stund.

Imorse tyckte hon dock att trapphuset verkar skoj.
Så hon försökte smita med mig ut.
INGEN bra ide.
När vovve sen kommer hem och folk ska springa ut och in i min lägenhet och hämta och lämna henne.
SÅ, imorse fick lillan lära sig ett nytt ord.
Inte bara Söt, Gullig, Ljuvlig och liknande utan ett bestämt NEJ.
Fungerade en gång i morse ialla fall.
Men vi ska träna på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0