Vitöra är den snällaste katt jag vet

tror jag.
Här tar han hand om Puzzel.
Vitöra tvättar Puzzel


Hela tungan är med


Tror eller ej, men det ligger en liten Puzzel under Vitöra här.


Mera tvätta.
Vid det här laget är Puzzel alldeles blöt, fast det syns inte.


Nu är Puzzel fullständigt gömd under Vitöras enorma päls.


Till slut ansåg Vitöra att Puzzel var ren dom kunde komma till ro och sova.


- Farbror Vitöra, Farbror Vitöra, sover du ?
- Ska vi leka ?


- Okej, bäst att inte störa dig Farbror Vitöra.
- Jag lägger mig här bredvid dig en stund och myser istället.


Mina älskade goskatter.
Älskade Vitöra
Du är för go'

Kommentarer
Postat av: Monika

Kära nån så gosigt, Tassen har inte kunnat gjort tvättjobbet bättre.

2008-08-17 @ 15:24:06
Postat av: Ligans Talesman

Troligen inte.

Men han gjorde också ett bra jobb. ler

2008-08-17 @ 15:42:51
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: Jenny

Helt underbara! :) Vår lilljänta är så rackarns liten i jämförelse med 11månaders killen och de är INTE sams. Hon (lillskiten) morrar åt honom heeela tiden. Och slåss. Jösses vad hon är ettrig, följer efter och slåss, äter hans mat etc. Inte som liten Puzzel. Ni grabbar har tur ni! :D

2008-08-18 @ 00:57:51
Postat av: Ligans Talesman

Ja Lillan är verkligen jättesöt.

Och killarna inklusive Nike är jättegoa tillbaka nu. ler

2008-08-18 @ 11:47:39
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0