Aldrig mer Hultebo !!!

Herrejösses säger jag bara.
Vilken dag, vilken morgon.  Vilket liv.
Sitter nu i soffan med en kopp varm choklad och en limpsmörgås med ost.
Vitöra är fortfarande ute.
Idag har det varit cirkuskalabalik.
Troligen borde jag inte berätta det här men nu gör jag det iallafall.
Bandit har levt utekattsliv inatt.
Hemskt, jag vet.  Imorse var det nämligen -7grader härute.
Ligan älskar att vara ute här i Hultebo och smiter ut så fort tillfälle ges.
Och ja, Bandit måste ha smitit ut igår och jag har faktiskt inte saknat honom.  Jupp, jag är en hemsk människa.
Grejjen är den att katter har försvunnit förr i den här stugan.
Då var det Nike och Tengel och jag rev upp himmel och jord då.
Men det visade sig att dom bara låg inuti sängen i "mitt" rum.  Alltså var det ju inte så mycket att oroa sig för.
Orolig vart jag imorse när han inte stod vid dörren och hoppade.  Vilket innebar att inne var han alltså inte.  *suck*
Paniksamtal till Monika.  Han är under spisen sa hon lugnt.  Fast det var han inte. Jaja... under husgrunden då ?
Japp, där låg han och tryckte.  Frusen ?  Ja, det var han såklart men nog mest sur.  Efter lite lock så kom han fram och började snabbt gosa. Matte var förlåten.  In och åt..... En stund var han inne sen var han ute igen.   *suck*

Kommentarer
Postat av: Ligans Talesman

Nåja, vi kommer nog tillbaka iallafall. ler

2008-12-29 @ 19:34:55
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: Hanna

Lilla älsklingen...visste väl att det var farligt där ute ...Kommer o hämtar dig när jag är tillbaks i stockholm :)

2008-12-31 @ 20:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0