hihi Det kom ett inlägg från Monkan

Det är bra Trixan.
Du håller henne i trim.   *ler brett*

Citat Monkan
"Som en dans, Trixi är Bildtoksnäll och lika Bildtokenvis som en dam i hennes ålder bör vara.
Jag är tvungen att erkänna att hon gillar Gubben mer än mig. :smile: Det har hon inte mycket för i och för sig, för det är jag som är Trixivakt och inte han.
I går under vår morgonpromenad så vågade jag mig på att släppa Trixi lös. Ja, enligt Inkan så går det så bra så... Fråga mig så får ni reda på sanningen!

Nåja jag kopplade lös Trixi som tittade Bild upp på mig med sina bruna snälla ögon och jag hörde faktiskt att hon väste fram: Åhh wow är det sant är jag lös?
Sen drog hon som en avlöningssedel, ylandes: Tjohooo Costa del Tensta här kommer jag!

Kvar stog en trött nyvaken Monika som vrålade allt vad hoon kunde: Trixi hit! För det har jag hört Inkan göra och det funkar för henne...
Jag fick ju inse att för min del så var det bara var att kuta efter. Trixan försvann ur synhåll och som tur var har vi snö och jag följde hennes spår. Var kommer jag ikapp denna gamla dam?
Jo, mitt ute i ett jäkla blöthål, det var ju bara att plumsa efter. Flåsandes som ett gammalt ånglok får jag fram: Trixi hit, funkade inge bra den gången heller...
Trixan skuttade runt och hade skitkul, tills hon gav upp och kom fram till mig.

Där stog jag med puls uppe i hundranittionio, blöt upp till knäna och tänkte: Ha, aldrig att du får vara lös igen, känn dig blåst bruttan!
Lite glad var jag ju över att hon inte kutade hela vägen till Costa Del Tensta! "

Bilder bilder bilder

En bild kom
Jisses Monkan, vad har du satt på vovven ?   *ler*
Hon ser ut som en vandrande julgran.

Kommentarer
Postat av: Tant Monika

Julgran och julgran...

Det där är ett fiffigt, fint blinkande halsband, jag valde mellan blått eller rött... Klart Trixan ska ha ett rött. Nu är det jul igen! Hahaha!

Vi måste ju synas på våra promenader, om Trixan ser ut som hon gör, hur tror du jag ser ut? Visslar....

2008-12-08 @ 22:41:52
Postat av: Ligans Talesman

Tror inte jag vill veta det va ?

2008-12-09 @ 20:50:01
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0