Hultebo Del2

Jaha, vad hittade resten av Ligan på då ?
Ja, JAG har varit ute med dom i nästan 2 timmar.
Sen har dom fått gå ut och in som dom velat.
Jag har dammsugit och kastade dock ut dom då.
Med på följden att Tengel barrikaderade sig under husgrunden och vägrade att komma fram alls.
Sur som få.
Puzzel fick för sig att göra Tengel sällskap och tog plats bredvid honom.  *suck*
Efter en hel del lock och pock kom hon dock fram.
Oliver sprang runt nere i slutet av tomten bland snåren och ylade högt och ljudligt.
Han VILL vara ute så varför han skriker så fattar jag inte.
Nike har jag knappt sett röken aV.  Kyla och minusgrader är inget för henne inte.
TRIXI, försåg sig med en av mina mackor.  Från bordet !!!    *sabla hund*
Och Vitöra är fortfarande ute.  Är man skogis så är man.
Han kommer in en gång i timmen för att äta lite och möjligen värma tassarna lite.
Sen ute igen.  Han älskar livet i Hultebo.
Jaja............ vi kommer nog tillbaka iallafall.
Några händelserika dagar har det varit.
Matte är fullständigt dödstrött.
Snart dax att åka hem.

pst..................... Glömde helt den lilla Princessans tilltag.  Har hon lärt sig av Trixi tro ?   Först snodde hon ost av mig. Från mackan !  Sen attackerade hon soppåsen där det fanns papper som hade varit runt köttet som Monika hade med sig för att göra gryta.  Den katten är helt galen i kött och kan helt klart gå över lik för att få sig en munsbit.  dst..............  :-)

Kommentarer
Postat av: Månkan

Hon vet vad hon vill den lilla rackarn.

Kan säga att dillköttet blev lyckat, nu vet jag vad jag ska laga nästa gång du kommer. Om du gillar Dillkött förståss, fast du äter väl allt?

2008-12-30 @ 15:37:22
Postat av: Ligans Talesman

Japp, jag äter allt.

Nästan...........

Dillkött är jättesmaskigt.

Ser jag fram emot.

2008-12-30 @ 23:38:51
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0