Ligan drog till Hultebo igår

Jaha, Inkan våldgästade alltså Hultebo.
*flåt Monkan*  *ler generat och brett*

Mysigt värre är det fast jäkligt kallt.  Men här finns iallafall snö och kissarna har varit ute en hel del.
Vissa till viss del mot sin vilja. Bandit stackarn frös om tassarna och var mestadels av tiden under huset.
Och vissa får vara INNE mot sin vilja.  *läs Vitöra*
Jag släppte ut ´honom själv en stund förut och han tyckte det var ka´non.
Är man skogis så är man.  Men nu börjar det  bli mörkt oc´h jag vill att han ska vara inne.

Nu sover alla inklusive vovve minus Vitöra som sitter och tittar längtansfullt ut genom fönstret stackarn.
Oliver och Puzzel ligger i soffan med mig.
Trixi drömmer så tassarna rycker. Tengel ligger på  barstolen. Vet inte om han nallat av vinet när jag var ute.  Nike syns inte till alls.  Tja, HON har självklart inte varit i närheten av dörren den här gången.  Bandit ligger utslagen i dubbelsängen.  Bilder kommer när jag kommit hem igen till min egen dator.  Har lånat dotterns lilla 12tumare. 
Utan lov dessutom. *skvallra inte*  
Ett glas vin är uppslaget.              Brasan sprakar och det är riktigt varmt och skönt nu.
Fast igår när jag kom hit var det INTE varmt.  *burr*
Jag som är en sån fryslort.   Men nu har vi det  bra.
Tass på er alla.
Imorrn kommer vi hem igen !

Kommentarer
Postat av: Månkan

Det låter som om ni har det bra i er ensamhet. Mys nu när det äntligen är varmt så ses vi morgon.

Natti natti!

2008-12-28 @ 15:34:31
Postat av: Ligans Talesman

Ja, vi har det utmärkt.

Mätt och belåten också.

:-)

2008-12-28 @ 19:03:29
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0