Snodde tråd och bilder hihi

Nopp, jag skäms inte ett dugg.

Skrivet av Monkan, Tassen och Trixi

Hej hej Tassen här !

Tjenare på er, long time no see...
Matte har inte fattat hur hon laddar ner bilder, :roll: japp säg inget till henne men ibland så tror jag att hon inte har alla möss hemma... :smile:
Jag har i alla fall firat jul, min favvomattebror kom på besök och han hade sin skinnjacka med sig som jag fick sova i under hela julafton.

Myyyys!
Bild

Det finns lite smolk i bägaren förståss... Ni ser :shock: det gula luddet i hörnet som stör min skönhetssömn?
Bild

Inte är det tomtens skägg om ni nu trodde det... Utan en stor katt som Matte kallar Trixi, Trixipixi, Trixan :pfft: å en massa andra fjantnamn...
Bild

Min älskade vovve.
Saknar dig !
Men vi ses snart.

Kommentarer
Postat av: Katterna på Katthemmet Kompis

Wow, vilken otroligt vacker bild! :) /Tass

2008-12-26 @ 18:43:10
URL: http://katthemmetkompis.blogg.se/
Postat av: Månkan

Trixi saknar dig, ligan och sin lillmatte också. Hon skickar en massa julpussar till er alla.

2008-12-27 @ 01:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0