Citron och limekaka

DEN är helt ljuvligt god.
Funderar på om jag ska baka den till jobbet imorgon.
Förra veckan gjorde jag ju en kladdkaka.
Den här är busenkel och rejält syrlig men ändå lite söt.
*mums filibaba*
Funkar inte bredbandet hemma idag så blir det garanterat denna kakan.
Ligan gillar när jag bakar.
Att hoppa ur och i skåpen i köket är jättekul.
Det är ju en av Bandits huvudsysselsättningar.
Och tydligen har Nike i tysthet lärt sig detta.
För dom sista gångerna nu så har hon raskt hoppat upp på översta hyllan där jag har torrvaror.
Ja, såå högt är det inte.
Det är en sån där lång halvhög med hela utdragbara lådor.
Och hon hoppar från ena bänken.
Ser jättelycklig ut när hon sitter däruppe.
Sabla Bandit.

Kommentarer
Postat av: hanna

Den kakan är såååå GOD!!!!

2008-07-03 @ 12:39:16
Postat av: Ligans talesman

Jepp

ler ännu bredare

2008-07-03 @ 14:01:15
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: hanna

Och jag dreglar...

Skulle ju få receptet?

2008-07-03 @ 16:16:50
Postat av: Inkan och Ligan

Du kan hämta den själv på Arlas sida.

Det är där jag hittat den. :-)

2008-07-04 @ 18:48:41
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0