Hjärnkapacitet

Vitöra har en hjärncellskompis.
Glenn
Glenn har en stoooor fan i mig.
Jag tokälskar den katten.
Han är sanslöst ragdollig.
När han var mindre gick han under smeknamnet Tarmen.
Jo, han såg ut som en lång tarm.
Men en sanslöst go och nallebjörnlik tarm dock.
Han har ett temperament som är helt otroligt.
DOCK så delar han då den lilla detaljen med Vitöra.
Och det är avsaknaden av hjärnkapacitet.
MEN, vad gör det när man har det mest nallelika uttrycket som går att få ??

OCH, om Vitöra skulle bo ihop med Glenn så skulle ju deras hjärnkapacitet öka med hela 100 procent.
Och det är det inte många som kan säga.
En rätt rejäl ökning.
Eller hur ?


Dock så älskar jag er båda gränslöst.    :wub::wub::wub:

Och jag har ju dessutom förmånen att få gosa med er båda två med.     :love::love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0