Att tillbringa midsommarhelgen i en kattungelåda

Ja, sämre midsommar kan man faktiskt ha. ;-)
Tyvärr fick jag inte med ett enda kort på varken otroligt söta Ida eller min älskling Glenn.
Glenn och min Vitöra har vissa likheter.
Eller så delar dom helt enkelt på en hjärncell.
Jag vet inte, men helt sanslöst go och mysig och teddybjörnsaktig är han ialla fall Glenn.
Nästa gång ska jag försöka slita mig från kattungarna och få lite bilder på dom andra med.
Pappa Yanis borde ju även han få vara med på bild.
Han är jättefin.
Tills jag får ändan ur kan den som vill kika själv.
http://www.hallonglantans.se/

Utöver att gosa med 7 kattungar och övriga kissar så har jag hjälpt till med att bygga studsmatta.
*ler*
Och som vanligt så är det enklare om man läser bruksanvisningen.
Gärna HELA bruksanvisningen.
Det underlättar alltid.
Men det är så kul att göra saker två gånger så Åsa och jag hoppade delar av bruksanvisningen.  :hi5:
Ja, sen skulle Åsa handla.
Vi skulle mumsa räkor med avocado.
Inkan bakade en citron och limekaka.
Men se på midsommarafton så stänger alla affärer strax efter frukost.
Eller nåt sånt.   :-k
Men Åsa, köttfärssås på burk och spagetti är helt ok.   *fnissar*
Huvudsaken man blir mätt juh.    :smile:

Tusen tack Åsa, Johan och kidsen för den bästa Midsommar jag haft på många många år !!!   :happy:
Synd att Ösmo ligger där det ligger.  *ler*
"Fel" sidan om stan alltså.  ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0