En lång väntan på 4 år är nu över

Min brunmitted ragdoll kommer hem i augusti.  Wub
Exakt 4 år efter jag var över till Norge och bestämde mig för Oliver.
DÅ, hade jag ju bestämt mig för en brunmitted men det vart en blå.
Men Olivers historia finns tidigt i bloggen.
Ni får läsa där.
Oliver är högt älskad, men en brunmmitted har hela tiden funnits där i bakhuvudet.
Men under dessa 4 år har Ligan vuxit, ändrats och till slut stabiliserats.
Alla kissarna har sin egen alldeles egna unika historia självklart.
En del har Matte valt ut och andra har valt Matte.
Men det roliga är när man tittar på födelseåren att det blivit en om året.
Detta ÄR faktiskt inte ett medvetet val.
Utan det har bara blivit så.
Men visst är det lite lustigt.
Här kan ni läsa lite om allihop igen.
http://kattforum.se/viewtopic.php?t=132485&highlight=
Listan finns ju även den längst ner, men jag skriver den här igen.

?
Vitöra 1år född 2007
Tengel 2år född 2006
Nike 2år född 2006
Bandit 3år född 2005
Oliver 4 år född 2004
Trixi 9år född 1999
Dessutom HAR Matte som sagt ett kort tag haft även en 2003:a.  Wink

Nå, hur kom vi nu hit ?
Fortsättningen följer strax.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0