Furminator och Bandit

Ja, vi började borsta.
Bandit var väl lagom road.
Men det  var väl okej.
Lite bita och leka med Furminatorn.
Sen vart han visst hungrig.
Slickar sig om munnen.


För att sen hoppa ner


Till alla håren


Kollar in vilka som ser godast ut


DÅ, kommer nån


Du pysen, det här är mina hår va.
Ta och stick.
Jag säger bara till en gång.


Hör du illa ??
VILL du ha stryk eller


Du hårbollen, jag sa att du skulle pysa.
Gör nu det innan du blir en nakenkatt.


Jag SA ju att jag skulle gå.
Tagga ner va bonnläpp.


Jisses va han va stingslig idag  :-k


Ja, sen hände nåt konstigt.
Helt plötsligt såg Bandit ut såhär. :oops:


Ojdå:oops::oops::oops:
Sorry Bandit


Du vart så mjällig i pälsen av borstandet.
Tänkte att ett bad skulle sitta fint.
Fast vi hade inte samma åsikt där.
Mattes tröja har sett bättre dagar. :oops:


Ja, sen har vi ju Hjärncellen.
Som glatt travar in på ett plaskvått golv för att kolla in vattnet.
*suck*

Kommentarer
Postat av: Carina

Nämen, stackars Bandit! Hur kan du ha blivit så blöt? Kan det ha något att göra med designen på mattes tröja ;)

2008-06-28 @ 16:42:22
URL: http://blogg.passagen.se/zol-mone/
Postat av: Ligans Talesman

Kan ha ett samband ja. hehe

2008-06-29 @ 13:04:22
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0