Ledig imorrn

Helt underbart
Funderar på vad jag ska göra
Fast jag tror att planen kommer att bli:    Så lite som möjligt
Känns som lagom mycket
Det lär inte skina sol så bada och sola är uteslutet
Sova först
Sen ett varv med snabeldraken så Ligan vaknar
Möjligen en maskin tvätt
Fast inte direkt nödvändigt
Det gjorde jag idag
Handla nåt gott kanske
Dock måste jag ta en dust med Tengel igen
Fattar inte vad det är med hans päls
Hela katten är både för och efternamn på ordet tova snart
Hur det kan tova så fort övergår mitt förstånd faktiskt
MEN, en kamning blir det
Sen får jag väl muta honom med nåt gott
Tja, det är kanske fotboll
Då går det en stund där
Och en liten tripp till Onoff för att köpa nytt headset till min miniradio och MP3spelare
Dom fungerar knapp längre
Låter som lagom mycket att göra
Resten av dagen kan jag kamma resterande kissar och hoppas att Furminator kommer snart
Nu sover ialla fall min fiskande hjälte   :wub:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0