Utställning Finland i oktober, Hur ?

Nu har jag kikat och funderat och kommit fram till ungefär ingenting.
Flyg eller båt är frågan.
Och vad landar priset på.
Har lite svårt att få fram vad det skulle kosta att åka båt.
Dessutom låter det rätt trist.
En himla massa timmar i en båthytt.
Känns som om man kan ha roligare för sig.
Fast om man då har bilen med sig så är man helt fri.
Flyg, ja då kommer man fram på fredagkväll och hemma igen söndagkväll.
Då behöver man inte ta ledigt massor från jobbet.
Vilket man måste om man ska ta båt.
Hela fredagen och halva måndagen.
För att stirra in i ett båthyttsfönster.
Om man beställer flyg nu så blir det cirka tusenlappen + 200 för att ta med katten.
Och det kan väl vara bra.
Att ha med katten alltså.
Sen hotell fredag och lördagnatt.
Får försöka kolla vad det kostar med båten.
Det är väl mest avgörande.
För det blir ju en viss transfer från flygplatsen också.
Jaja, mycket funderande är det.
Fast rätt roligt dock.

Kommentarer
Postat av: Märsta galning med familj...

Hej älsklingen!



Sååå länge sen sist, saknar dig massor mellan amningarna och nattningarna! Tyvärr är den fria tiden oftast helt bortåt skogen sent eller tidigt så jag inte kan ringa...

Älskar dig massor o kikar in o följer dig och ligan här! Förresten har min gamla mailadress helt packat ihop så maila på den jag skrev här istället...



Så spännande det ska bli med utställning i Finland, och Vitöra längtar förstår jag fniss om han bara kunde förstå ler



Pussa på den avsaknade halva hjärncellen från mig! Han är fortfarande läskigt snygg!!



MEGA kramar från oss!

2008-06-24 @ 23:38:32
Postat av: Ligans talesman

Klart Vitöra ser fram mot det.

En oss nära vän sa att - Burarna för att flyga är ju väldigt små men en Vitöra klarar nog det. Han förstår inte bättre.

Förstår inte vad hon menade med det.

ler

Saknar dig så jag går sönder men snart dyker du väl upp till ytan igen.

MegaKram

2008-06-25 @ 09:02:18
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0