Valpar valpar i mängd

En


Två tre
Här fick jag till slut alla 3 på bild vid ett tillfälle.
Ett relativt bra kort dessutom
Men lätt var det inte
Lägg märke till den stora ljusa enorma sjukt söta vallepallen längst till höger
DET är min favvo
Honom vill jag ha


Lill-tjejen är minst i Valp-Ligan men tuff som få
Och söt som socker såklart


SEN försökte jag ta några vettiga kort
Men på merparten av korten dök det upp nåt enormt stort ljust, som kom:
Flygande


Hoppande


Bitande


Eller så sitter man helt enkelt bara där och ser otroligt hjärtskärande söt ut
Och med en fråga i blicken
- Vill inte du bli min nya Matte ?
Är jag inte söt nog ?
Man nästan ser tåren trilla ur ögat
Japp, 2 valpar är osålda
Två ljuvliga hanar.


Och om man inte fick ett positivt svar så kunde man alltid bita offret.
7-veckors valptänder är vassa kan jag tala om


Här tas det i ordentligt


Ja, sen sov dom små liven
Och jag tänkte ta ett ursött kort på vallepalle liggandes med magen i vädret
Men det är svårt att fokusera med ett nät ivägen
Fast lite ser man ialla fall


Vallepalle vände på huvudet
Och det var verkligen läge för ett pangkort


Här skulle det kanonsöta kortet då komma.
MEN, nåt kom ivägen
haha haha haha haha sa den


Vill du inte köpa mig så så får du inga bra kort heller   :pfft:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0