Bandit i Skövde, nu med bilder

Det går inte att ta miste på kärleken här.

Sen försökte vi göra Bandit till utekatt i Skövde.

Ja, det gick sådär.

Köksfönstret är tryggt och bra

MEN, man kan ju inte vara sämre än raskatterna så vi gjorde ett nytt försök.
Långa tassen först och utan sele dessutom nu.

Till slut med stolt svans rakt upp

Tassbyte

Till slut var vi ända ute på gräset


Spisen inne var ju tvungen att utforskas.
Bra ställe att tvätta sig på juh.

Jaha, här är rökluckan ja

Vadå, katter ska inte vara häruppe ???

Hej Oliver, visst är det cool att vara utekatt i Skövde ?

Heeeeeeeeeeeeeej Trixi!
Jag ääälskar dig.

Visst älskar du mig lika mycket ?

Hallååå, vakna, svara då Trixi.

Jaaaaaaaaaaa Bandit, du behöver inte tillbe min tass.

*snyft*  Ingen älskar mig längre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0