Ishallar är kallt o Solen är varm

Den här helgen har jag tillbringat i en tämligen kall ishall.
Igår lördag så låg jag ute i solen en stund.
Ja, en timme ialla fall.
I om att Vitöras  bedömning gick så fort på morgonen, så hade jag gott om tid att vänta på att panelen skulle börja.
Alltså tillbringade jag ialla fall en timme i solen igår.
Idag hade jag en tämligen höggravid väninna med mig.
Vilket innebar att HON gillade kylan.
Så det var till att vara inomhus det.  *ler glatt*
Men vad gör man inte för sina vänner. Wink

Kommentarer
Postat av: Tämligen höggravid vän

Tack älskade vännen förr kylan! Det var säkert den som höll mig pigg hela dagen!

Du är en underbar vän och vilken belöning vi fick! De 3 certen och Vitöras NOM!!

Puss o Kram vännen!

2008-05-12 @ 09:55:27
Postat av: Ligans talesman

Vassego !
*ler nöjt*

2008-05-12 @ 11:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0