Lycopodium Tengel och Katten

med dom svarta vingarna.    *hrmf*  
Alltså, jag pratade med Annalena idag som frågade hur det var i flocken.
Och jo, det är väl rätt ok.
Ja, förutom Tengel och Oliver då som har sina uppgörelser.
Och övriga Ligan som också blir påverkad av sagda herrars uppgörelser.
Men, ja, Matte har ju studerat sin lilla "ängel" ett tag nu.
Och kommit fram till att Oliver är rätt duktig på att mucka gräl och starta saker.  Embarassed
Det är små vita ulliga tassar (mycket söta små ulliga tassar) (inkluderar dessa klor?) (vet inte) som far runt i luften.

VISSERLIGEN har Tengel varit allmänt avig i hela sitt liv.
Han är dock gosig på sitt eget sätt.
Ligger på mitt bröst och tokspinner.
Men att HANTERA honom är ju som sagt lite svårt.
Alltså är detta orsaken till allt det här.
Fast det kan ju också vara så att min "ängel" har viss del i allt det här.
Inte i början självklart.
Men det sista halvåret.
Ja, kanske kanske längre än så.
Fast Matte, skam till sägandes, inte har sett.
Inte velat se ? Embarassed
Min ängel.  Min ragdoll. Min ögonsten.
Men även om man är det så får man faktiskt inte göra vad som helst Oliver.
Du finns i mitt liv av en orsak.
Fast du är en katt och förstår inte den orsaken.
Och det ska du inte göra heller.
Men du är fortfarande min ögonsten älskade gubben.
Dock så har du fått svarta vingar till din vita fina ulliga päls.
Och Matte ser lite mer nu.
Vilket är bra.
För oss alla.
Och för att göra en lång historia kort. 
Jo, det vart ju i vanlig ordning superkort.
Så ska även Oliver medicineras.  *ler*
Så får vi se vad som händer.
Lugnet kanske infinner sig till slut.
Och kanske kanske kan jag ställa ut min älskade snygga svarta coooola kille.
Jaja......... det löser sig.
studsmatta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0