Tack Zigge och Zammy för en mysig och god fika

*ler*

Även om ni nog mer drar en lättnadens suck när den stora hemska kattätande vovven åkte hem igen.
Japp, vovve är helt klart inte vår grej.

Alltså Husse, nu kan monstret åka hem tycker jag.

Husse KLAPPAR på besten.  Shocked

Okej, såå läskig är inte besten brorsan.

Nästan så man somnade i klätterställningen.

Så kom Zigge ner på golvet ialla fall.

Här är Bröderna Kax.

Men eftersom Inkan gillar mig så mycket så måste jag ju posera lite för henne.  Släng dig i väggen Zammy-lillplutt.

Ursäkta men jag kan visa alla mina fina sidor.
Först baksidan.

Ursnygg profil.

Och en söt framsida.
Och jag FÖRSÖKER verkligen få till den där urcola feral looken.
Dock så anser Inkan att Zigge misslyckas totalt.   *ler*
Du får växa på dig lite grabben.   ;-)

Så en obligatorisk bild på den läskiga vargen.

En blomma i trädgården.

Inkan kommer tillbaka för att se trädgården med.  Wink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0