Bandiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit

Nybonade golv och Bandittassar hör inte ihop.
Jag har plockat ut merparten av grejjerna ur Lill-Mattes rum.
Dammsugit en gång och tvättat golvet med såpa två gånger.
Bandit gillar inte stängda dörrar och Lill-Mattes dörr har han lärt sig att öppna.
Han ställer sig helt sonika på bänken i hallen och trycker ner handtaget.
Lill-Matte stänger dörren på nätterna för att hon INTE vill ha katter därinne.
Ja, utom Puzzel då.   *ler*
Nå, det skiter Bandit fullständigt i.
Han öppnar själv dörren och släpper in både sig själv och resten av Lá Liga.
Helst mitt i natten.
Idag när jag städat klart och låtit det torka så låg Bandit snällt och prydligt utanför.
Ingen ansats att öppna dörren.
Nej, det väntade han med tills jag bonat golvet såklart.
Och dessutom monterat ner mig och Puzzel i soffan och låg där så skönt.
Hör dörren öppnas och skriker på Bandit. 
Samtidigt reser jag mig raskt ur soffan så Puzzel flyger i en vid båge UR soffan.
Hon såg aningens förvånad ut när jag kom tillbaka.
Och hade en lagom förorättad min.
Den katten klättrar rätt ofta på mina nerver ja...................   *suck*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag ser nog i Bandits ögon vem det egentligen är som promenerar på vems nerver! Hehehe!

2008-11-25 @ 20:46:39
Postat av: Ligans Talesman

Ja, det är synd om stackars Bandit. :-(

2008-11-25 @ 21:37:55
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: Anonym

Den blicken frågar: "Varför ska jag tassa på ett obonat golv?" Gullekissen!

2008-11-26 @ 15:08:30
Postat av: Rosamunda

Glömde skriva namn på min kommentar...

2008-11-26 @ 15:09:44
Postat av: Ligans Talesman

hahahhah Eller hur Rosamunda. skrattar

Stackars kissar. :-(

2008-11-26 @ 18:30:43
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: Tant Monika

Upsiupsi jag glömde också skriva namn på min kommentar.

2008-11-26 @ 21:42:33
Postat av: hanna

Men hallo där!!!

Inte skylla på stackars lilla Bandit :(

Klart han ska få ligga på ny tvättade golv...

Var ska han annars ligga? hi hii

2008-11-28 @ 06:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0