Inför Forumfikat imorrn

Idag har vi legat i.
Lussebullar är bakade.
Här på väg in i ugnen.


Här är några av dom klara.


En back julmust är inhandlad


Julstjärnor är uppsatta


Adventsljuset som räknar alla dagarna till julafton är satt i sin stake.


Och adventsljusstaken är klar.


Änglasljusstaken, förlåt, älgljusstaken är tänd.


Tomten har kommit för att vara med på Forumfikat imorrn.
Välkommen Tomten !


Alla verkar dock inte lika glada åt att det är jul snart.
Ior stönar
- Suck, är det jul nu igen.
- Trodde Tomten fastnat för gott på Nordpolen.
- Blääääääääääääääää


Fiskarna väntar förhoppningsfullt in morgondagen.
Nyputsade och fina.


Puzzel sover dock hårt nu.
Helt slut efter dagen med Maria.


Trixi och Maria är dock fortfarande vakna och glada.
Maria väntar på att få smaka första lussebullen.


Måste till slut få visa det fina ljuset jag fick av Lill-Matte.


Nu ska det njutas lite och imorgon är det Forumfika.
Vad roligt det ska bli.

pst.......... Nej, jag har inte glömt glöggen, mandlarna och russinen.  Lovar   dst................

Kommentarer
Postat av: hanna

Ska bli sååå mysigt :)

2008-11-29 @ 22:45:09
Postat av: Tant Monika

Åhh, så det är det där jag går miste om...

Tur för mig så vara julen ända in i påska så jag hinner nog med ändå, på en specialfika utan fikabröd. Ha det så mysigt i morgon och Du vännen glöm inte bort att njuta du med!

Kram!

2008-11-30 @ 00:38:48
Postat av: Ligans Talesman

Tack Monika ! Kram

2008-11-30 @ 11:12:53
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0