Ingen utställning för Nike på Birka

Nu har jag slutgiltigt bestämt mig.
Det fungerar utmärkt här hemma och hon har verkligen gjort enorma framsteg.
Även när det kommer folk hit så är hon med och framme.
I invanda miljöer fungerar det bra.
Det som fick mig att ända mig var när vi var i Hultebo.
Det gick bra, MEN det var ändå lite läskigt och Monikas snälla man var tydligen urläskig.
Så nej.
Jag utsätter henne inte för den rätt stora stress som en utställning dock är.
Hur man än vänder och vrider på det ,så gör man ju detta bara för sin egen skull.
Så både Tengel och Nike får bli glada hemmakatter.
Trist bara att ingen annan kan få min plats när jag var ute 2 veckor i förväg.
Nu kommer min bur gapa tom och det var ju massor med kissar som fick nej.
Jaja..........................  Iallafall.
Vill man hälsa på mitt ljuvliga väsen är man alltid välkommen hit.
Puss min underbara Nike.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0