Ligans Matte är sjuk och ynklig, men

massor av glada hejarop och "Krya på dig" inlägg kommer att göra susen.
Lovar
Blev sjuk i söndags på kattutställningen. Hela söndagen var en enda lång pina.  På kvällen hade jag dessutom tappat rösten av allt nysande.  På måndagen tog jag med mig Puzzel och åkte till Söderhamn för att jobba. På eftermiddagen skulle jag hålla en utbildning och det är ju lite svårt att göra utan röst.   Nå, rösten fanns där på måndagen men efter ett par timmars utbildning lät jag som en kraxande kråka.  Hem till Sanna och bäddade ner mig i soffan och där har jag legat hela dagen idag med tills tåget gick hem.  Jag mår INTE bra.
Imorrn så måste jag dock jobba men hemifrån tack och lov.

Tack Sanna för att du tog hand om mig och det gick ju kanonbra med Lillan och dina kissar.
Bilder kommer vad det lider.    Puss på dig och kissarna.

Kommentarer
Postat av: Rosamunda

Nämen stackars....sjuk och dålig... :)

Nåväl KRYA PÅ DEJ!!



Känns bättre nu va?

2008-11-11 @ 23:07:59
Postat av: Ligans Talesman

Japp, mkt bättre. host host ler

2008-11-12 @ 08:59:03
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: Bellan

Grya på dig, Hoppas du snart mår bättre. Bellan och pojkarna

2008-11-12 @ 21:22:47
Postat av: Lilla Skutts matte

Krya på dig och håll näsan borta från kissemissarnas vackra pälsar nu när du snorar ;)

2008-11-12 @ 21:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0