Lill-Matte är hemma

Fick ett uppfordrande mess häromdagen från Lill-Matte som löd ungefär.
"-Planet landar halv åtta onsdag morgon. Kan du ta med dig "min" katt och hämta mig?"
Snäll Mamma som jag är så gjorde jag såklart det.
Packade in Lillan i buren och Trixi i bakskuffen och åkte iväg.
Så nu har hon varit på Arlanda med.
Tog ut henne ur buren på Arlanda också under tiden vi väntade på planet.
Hon ville gå ut och gå fast det fick hon inte för jag glömde selen dessvärre.
Här kollar vi in tavlan om planet har landat eller inte.


Lill-Matte var jätteglad att vi var där och i bilen så la sig Lillan väl tillrätta i Lill-Mattes knä.
Klart nöjd med att hon var tillbaka. Det syntes så tydligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0