Lillan är nu badad igen

Börjar tvivla på min egen förmåga att bada katt faktiskt.  :-(
Jäkligt less på det här och det är Lillan med.
Hon tokälskar ju inte orkanblåsen direkt.  
Iof kommer hon vänja sig, men ändå.
Nu tvättar hon sig själv såklart så hela kragen blir våt och knorvlar sig.   *mutter*
Men nu ser hon ialla fall ut som en fluffboll igen.
Fast att bada en halv katt är ingen hit och inget jag direkt rekommenderar.
Det är om möjligt ännu svårare.
Dock satt hon den här gången snällt i badkaret.
Jaja............. nu är det klart.

Nu är det bara resten kvar.
Packa väskan och få med sig allt imorrn.
Men allt finns redan i väskan och stamtavla med vaccination är framtagen.
Kul om jag glömde hennes bok dessutom.
Make my day liksom.

Kommentarer
Postat av: Katterna på Katthemmet Kompis

Det där med badningen låter inget vidare. Hua, tur att vi slipper det... ;) /Tass

2008-11-08 @ 13:50:13
URL: http://katthemmetkompis.blogg.se/
Postat av: Ligans Talesman

hehe Ja, ombadningen gav resultat ialla fall. Det var jag som inte kollat att hon var helt genomsköljd helt enkelt. :-)

2008-11-08 @ 21:43:02
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0