Puzzel Puzzel mysiga gosiga mysPuzzel

På lördag blir Puzzel 7månader.
Jag har ett gäng mnobilbilder.
Nopp, dom är inte speciellt bra men ack så goa.
Puzzel Puzzel GosPuzzel

En äkta trasdocka


Myspys










Tror vi tittar på "hur gör djur?"


Gosnosen






Puzzel är inte alltid i dvala
Ibland tittar hon upp med


Gallerkatten


Här väntar Matte och jag i ankomsthallen på Arlanda.
Lill-Matte kommer hem från Peru och självklart är välkomsttruppen där för att hämta henne.
Trixi var också med men fastnade inte på kort.

- Matte, kommer Lill-Matte snart ?


Här är jag och min älskade Lill-Matte




Här är några av mina kompisar.
Jag och Vitöra
Vi ligger båda i Mattes knä och gosar


Och jag och Nike

Lillan börjar bli stor nu.  *snyft*

Kommentarer
Postat av: Carina

Vilken go trasdocka hon är. Gratts i förskott på sju-månadersdagen.

2008-11-26 @ 19:39:29
URL: http://blogg.passagen.se/zol-mone/
Postat av: Tant Monika

Gosigare kisse får man leta efter, hon är en perfekt sängkamrat och en riktig sötnos.

2008-11-26 @ 21:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0