Vitöra i Hultebo

Ja jisses säger jag bara.
Det GÅR helt enkelt inte att misslyckas med den här katten.
Han är helt sanslös.
Nåja............. *ler glatt*   ALLA blev kanske inte riktigt lika bra.  
Men vi börjar med det bästa självklart.

Vitöra min älskade underbara fotogenique:a katt.




Grym maine coonblick


Skakar på huvudet


*aaarrrrgggghhhhhh*


- Jaja... jag är väl inte farlig då.
Och trots den något ledsna uppsynen så bekymrade han sig inte ett smack om varken regn eller smuts.
Vattenavstötande päls är kanon.
Vitöra ville INTE gå in.


Till slut, däckade han i baren.


- Skulle inte ha tagit det där sista glaset va ?


Totalt utslagen i min säng på duntäcket.
Vid ett par tillfällen var vi tvungna att flytta på honom.
Jag tog helt sonika hela täcket i fyra hörn och lyfte bort det med katt i.
Vitöra vaknade inte ens och sov glatt vidare.
(taget med  min mobil)

Kommentarer
Postat av: Tant Monika

Vilka bilder du lyckades ta. Helt underbara! Roligt att se Hultebotroll som inte är mina troll. :-)

Ligan har samma favvoställen ute som mina grabbar har, kul att se hur de klättrar i samma träd, spanar på samma sten, lurar under samma buske.

Nästa gång så hittar de till råttkiosken med! Hehehe!

2008-11-17 @ 21:15:41
Postat av: anci

Vitöra är en av mina absoluta 'favvisar'... Så stilig även om han inte är vassate kniven i lådan att döma av vad jag emellanåt läst på ett visst forum ;) Men så läcker - och både kul och fina bilder på gossebarnet!

Så skickar vi på Tjörn en utmaning till Ligan i 08land, reglerna finns på min blogg http://blogg.cocodonnas.se/#home

Ha det bäst i höstrusket!

2008-11-18 @ 09:16:11
Postat av: Ligans talesman

Äsch, man måste ju inte vara smart.

Bara att titta på vissa programledare på TV.

Dum och blond fungerar jättebra många gånger.

Vitöra tackar för komplimangerna och kråmar sig.

2008-11-18 @ 09:30:53
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: Marie

Åhhhh mitt snyggo!!! Tja om du någon gång tröttnar på honom, som du så ofta hotar om... Så vet du vart han ska, mitt hjärta bultar hårt fortfarande!!



PUSS

2008-11-18 @ 11:37:15
Postat av: Ligans talesman

Mja, har funderat lite.

När han blir Europasvamp så är han ju värd pengar. Så då kan jag sälja honom dyrt istället. :-)))

2008-11-18 @ 14:57:02
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: Carina

Vitöra - snyggast i stan.

Zizze hälsar att hon också tycker skogispäls är toppen. Det kan regna eller snöa bäst det víll det rinner bara av. Det är bara de där "klena" mattarna som vill gå in för att de fryser.

2008-11-19 @ 20:07:24
URL: http://blogg.passagen.se/zol-mone/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0