En konversation man INTE bör ha med sin dotter

tror jag.   
Men eftersom vi inte är en normal och vanlig familj så garvade jag så jag tjöt i bilen.

Dotter
- Vi ska till Aya Napa.

Mor
- Åh vad roligt
- Vilka då och när ?

Dotter
- I sommar
- Jag och M ska åka.

Mor
- Hur länge ska  ni stanna ?

Dotter 
- 2veckor

Mor
- Oj, länge.

Dotter
- Ja, jag kommer inte ha  nån lever kvar.

Mor


Dotter
-
Men man kan transplantera

Mor
-
Jaha, och givaren måste vara släkt.

Dotter
- Ja, jag har massor av släkt.

Mor
- Som kommer att ge dig en lever för att du har supit bort din ?

Dotter
- Jaaa.
 - Visst skulle du ge mig en lever om jag behövde en.

Dotter tittar på mor med rådjursögon.

Dom är söta när dom sover. 

Kommentarer
Postat av: Sanna

hihi,

vad härligt med ett gott skratt en slö fredag på jobbet! =)

Du måste komma upp till oss snart!

Saknar dej!

2009-04-24 @ 08:53:36
URL: http://www.skogisar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0