Första Gästerna åker snart hem

Imorrn kväll landar Husse åter på Arlanda efter några sköna dagar i Paris med Lill-Matte.
Ja, imorrn är iof redan idag.
Slussandet går över förväntan.
Även om jag var ouppmärksam några sekunder idag när jag pratade i mobilen och Oliver var på väg in till de 4Gästerna.
Alla kissarna delar broderligt och systerligt på köket.
Månntro dom är hungriga hela bunten.
De 4Gästerna i badrummet-toan-köket äter kycklinghjärta med god aptit kan vi meddela Matte.
Mums tyckte dom när det serverades.
Vadå larvig burkmat.
Här ska det vara riktiga grejjer.

Jag har glömt hur otroligt pratsam och social Whiskey är.
Jag blir så glad av honom och jag har verkligen aldrig någonsin sett en lyckligare kisse.
Han kompenserar sitt handikapp med bravur.
Fast jag blev fullständigt vettskrämd första gångerna han for längst upp i klätterställningen.
Men han tar sig upp och ner med en rasande fart.
Balansen har kanske inte blivit bättre, men han har full koll på sig själv ändå verkar det som.
Dessutom kompenserar han sig själv med en enorm muskelstyrka.
Whiskey är en MYCKET speciellt katt och jag älskar honom massor.

Whiskey


Man blir sååå trött av att hålla reda på alla kompisarna och leka hela dagarna.


Puzz på dig gubben
Jag kommer att sakna dig och din pratande kompis Wille när ni åker.
Men som tur är får jag träffa er med jämna mellanrum och gosa.

Kommentarer
Postat av: hanna

Det var länge sen jag så bilder på söta Wiskey :)

2009-04-11 @ 21:16:28
Postat av: Ligans Talesman

Visst är han go'

2009-04-13 @ 20:54:18
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0