Insane på Gröna Lund känns som rena skämtet

mot dom senaste dagarna i mitt liv.
Många turer och mycket upp och ner har det varit.
Men nu har vi landat och rest oss och planerat och går med raska steg mot nya mål.
Först nu är det Tjeckien som gäller.
Sedan är det nya stugan.
Efter det åker vi (min Anna och Jag) till Tallinn.
Visstja, däremellan ska vi på en drop-in utställning i Märsta med Birka kattklubb.
Sen har vi nog en liten söt 1åring att fira också mellan alla utställningar.    *ler*
Sötaste 1-åringen i världen. 
Idag blev det klart via mail att vi får plats i Norge.
Så nästa utställning för Puzzel blir i Norge den 13-14juni.
Självklart kommer Vitöra också att ställas.  När det gäller Oliver så har jag frågat hans uppfödare vad hon tror och inväntar svar från henne.   Kan ju bli intressant om jag ska yra runt med 3katter.  Tur jag bara har 2kandidater för en eventuell panel.  * ler glatt*    
Ja, livet ångar på som vanligt och nu kan jag till slut börja skriva mina listor inför resan på onsdag.
NU ska vi försöka sova lite.
Imorrn blir det sol och jag tror att Trixi och jag ska bege oss till klippan en stund.
Sedan får det bli balkongen och sola resten av dagen.
En ny telefon ska jag skaffa också förresten.
Min reklamation hos Nokia gick igenom så nu får jag pengarna tillbaka och kan köpa en ny åt mig.
Det är andra gången som jag får ut pengar för den här telefonmodellen.
Nokia 5310Express ligger tyvärr inte högt i kurs hos mig just nu.
Jag funderar på att köpa en Nokia 6600 eller Nokia 3600.
Men jag har inte bestämt mig ännu.
Tips nån ?
Nokia ska det dock vara.
Och kamera och blue tooth är ett krav.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag har en sån där Nokia som har som ett gummiskal runt. Man kan tappa den i golvet, katterna kan skyffla iväg den som leksak etc. Man kan dock inte backa över den med bilen, där gick gränsen (upptäckte min kompis the hard way). Batteriet räcker också länge. Den kan ringa och skicka sms och har en bra väckarklocksfunkton som man kan lägga i kommandoknapparna så att man får tag i den snabbt. Mer behövs inte för att jag ska tycka att den är bra. En nackdel : lite fånig handsfreesladd när man ska ploppa i den, behövs oftast två händer så man måste göra det innan man börjar köra. Innan sa jag. Kom ihåg det... Kör inte med knäna. Nej nej...

2009-04-25 @ 08:51:17
Postat av: Eva

åh, va coolt med utställning! Hade jag med gärna gjort, men min är inte renrasig.... och för den delen vet jag inte ens var han är :(

2009-04-25 @ 10:58:07
URL: http://eva.blogg.se/
Postat av: Ligans Talesman

hehe Köra med knäna låter jobbigt. :-)

2009-04-25 @ 23:20:00
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0