Lill-mattes födelsedag till ära fick jag ta kort

På Lill-Matte och Puzzel såklart.   *ler*
05 var jag uppe imorse.
För att hinna med att gå ut med Trixi, gör iordning till kissarna och självklart FIRA Em.
Sedan var jag en snäll mamma och skjutsade henne till jobbet efter vi firat litegrann också.   *ler*
Vi, Puzzel, Trixi och jag gav Lill-Matte kaffe med mycket mjölk i och en liten present.
Mer present kommer sen.


Lill-Matte åker till Paris idag.
Väska packades
Pass och pengar kontrollerades att det fanns med.
Och till slut så packades det viktigaste.
Puzzlan


Vill ha vill ha vill ha.................... med


Hon går precis ner i väskan juh


Puzzel och Lill-Matte

Kommentarer
Postat av: mooch

Grattis till Lill-Matte!! Ser ut som hon har skaffat sig den senaste Paris Hilton attiraljen... =)

2009-04-07 @ 08:35:34
URL: http://luddrumpan.blogspot.com
Postat av: Ligans Talesman

hehe Ja faktiskt. ler

2009-04-07 @ 09:53:39
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0