Vitrin/ prisskåp är nu monterat

Tusen tack goa Anna för hjälp !
Som alltid en hjälpande tass till en hjälplös Inka.
Den här gången var det MYCKET klokt att inte ge sig på monteringen själv.
I vanliga fall så brukar jag ge mig på saker jag inte ska.
Ofta slutar det med katastrof eller iallafall möjligen ett mindre bra resultat.
Men synen av en Inka, 5katter och 1hund som tillsammans ska få ihop ett glasskåp fick till och med MIG att avstå.
Nu är det klart iallafall.
Skåpet står stadiigt placerat bredvid bokhyllan tillsvidare.
Det ser helt okej ut.
Senare så ska vi fundera ut vart vi ska ha det.
Men Puzzel har varit mycket intresserad av skåpet.
Och DESSUTOM så fick hon för sig att nu var det tillåtet att hoppa upp i bokhyllan dessutom??
Hon är en MYCKET flitig, läraktigt och duktig Banditelev.
Kanske ska sätta på HENNE "Here comes trouble" halsduken i fortsättningen.   *ler*
Såhär ser det ut iallafall.


Puzzel beundrar, vad ?
BIlden påVitöra ?
Pokalerna ?
Eller bara glaset ?
Tja, det vet jag inte.
Hon gjorde ihärdiga försök att komma in i skåpet iallafall.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Fiiint! Nu är det bara att fylla det med stora pokaler, då! Hejja Janina och Vitöra!!

2009-04-22 @ 09:37:39
URL: http://www.hallonglantans.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0