Dagens skörd - Today's harvest

Nu har jag legat med näsan i solen i flera dagar och bestämde mig lite okontrollerat för att göra nåt.
SÅ, satte på mig shorts, linne och tofflor och gav mig ut i skogen.
Ja, man kan ju tro att jag aldrig har plockat svamp förr därför att det var väl inte direkt rätt klädsel för en skogspromenad.
Det var liksom myggorna och jag som var därute.
Plus Bandit och Trixi förstås.    *ler*

ENG: After several days in the sunchair I decided I have to do something.
So, I sat on my shorts, linen and slippers and gave me into the forest.
Yes, you can believe that I have never picked mushrooms before because it was not directly the right dress for a forest walk.
It was like mosquitoes and I was out there.
Plus Bandit and Trixi.    *smiles*

-
Jag spanar Matte.
- I scout Mate.


- Här kan vi kika.
- Here we can take a look.


weeeeeeeeeeeeeeeee


Dagens skörd
Today's harvest

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0