Matlycka - Första beställningen

Fick hem min matkasse från Matlycka idag.
En veckas middagar hem till dörren med recept och allt.
SÅ, den här veckan ska vi äta:
Kräftgratinerad fisk
Kikärtsbiffar med yoghurtsås och pitabröd
Köttfärsröra med bönor
Bulgur med kyckling och rödbetor

Allt finns med i påsen.
Från kött och fisk till kryddor och grönsaker.
Färdiga recept och jag hoppas dom är gjorda för dummies.   *ler*
Ska bli spännande att prova iallafall.
Lite bilder på dom färdiga maträtterna kanske kommer.
Tur det inte finns bilder med, för jag tvivlar på att det kommer se likadant ut innan jag är klar.
*skratt*
Men jag hoppas det ska smaka gott iallafall och Maria kommer att få rätt varierande smakupplevelser den saken är klar.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Såg det där jag också, men de levererar tyvärr inte ut till oss. :o( Berätta hur det går! :o)

2009-08-16 @ 23:19:05
URL: http://www.hallonglantans.se
Postat av: malin lamberg

2009-08-17 @ 11:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0