Det är mycket nu

Det har hänt en privat sak, vilket gör att min tid att hinna med bloggen och bilder på bebbarna är starkt nedskuren.
Lovar att det blir lite bättre, men just nu hinner jag inte riktigt med allt.
Dessutom kör jag jobb hemifrån på datorn en hel del för att hinna klart allt innan jul.
Ledsen, men ni får ha överseende.
I helgen ska jag sätta mig ner och göra ett ordentligt inlägg om helgens utställning.
Här kommer iallafall ett par bonusbilder till på bebbs.
Goa älskade duktiga Puzzel.


Delar av Trillingarna har lärt sig att ska man komma nånstans här i livet så får man kliva över........ ja inte lik tack och lov men iallafall syrror och brorsor.   *ler*


Sen har vi Prinsen som just nu lever upp till antingen Bandits namn eller rätt och slätt "Prins Terrorist".
Han har precis lärt sig att hoppa upp på diskbänken.
Ligan FÅR faktiskt inte vara där.
Se Marie vad duktig jag är.   *ler brett*
Fast Vitöra lyfter jag försiktigt ner så han inte ska bli ledsen.   *fniss*
Han provar alla andra ställen med han kan komma på och är överallt och ingenstans.
Samtidigt...................
Han har nu lärt sig ordet "NEJ" även om han för det mesta blankt struntar i det.
Nu lyssnar dock för det mesta när jag säger "Nej" när han ska ner i bolådan.
Han tror fortfarande att dom går att leka med.
Fast ibland så tvättar han dom faktiskt.
Jättegulligt, men han är ändå alldeles för stor för att få vara där med dom.
Snart snart så kommer han kanske att få mer än nog av dom.
Han terroriserar Puzzel och hoppar på henne, kör nacksving på både Vitöra och Oliver.
Visserligen fungerar inte hans halvNelson speciellt bra, men kämparglöden är det inget fel på.
Som en envis tjur så kör han på igen och igen och igen.   *ler*
Han är klart bättre i öronen nu och det börjar läka fint.
Han har inte krage längre heller.
Fick även tips att ta av den av Ann för att även den i sig kunde ställa till problem.
Inte lätt det här inte.
Men han river inte sönder sig längre som förut.
Han kliar sig en del på halsen men det är ok.
Jätteskönt verkligen.
Min goa Prins som snart är 6månader.
Fattar inte var tiden går vägen.
Han är så stor och fin med världens labbar till tassar.
När han inte far runt och är terrorist så gosar han med Matte och är den största gosboll jag haft på länge faktiskt.
Puzz älskling

Kommentarer
Postat av: mooch

Skönt att få höra lite uppdateringar. Och att det äntligen börjar bli bra med Prinsens öron, hurra!! Klart han är terrorist nu, haft kragen på sig så länge så nu måste det firas med super-bus bara för att den inte är kvar längre. Men du får faktiskt vänta lite och leka med bebbarna Prinsen, de är ju små nu. Vänta du bara några veckor så kommer det bli kanon!!



Kram till hela Ligan från Vallentuna-gänget. (Vägde förresten Mille igår; 10,6 kg. Ska du komma och provbära lite så du får öva om Prinsen blir så stor garv)

2009-12-17 @ 10:38:31
URL: http://luddrumpan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0