Snart Nyårsafton

Sakta börjar saker och ting ramla på plats.
Mycket logistik blir det.
Gästerna har åkt och även om det är lite meck med stängda dörrar och slussande, så saknar jag dom.
Smilla hade ju dessutom vett i huvet att ligga i det svindyra tyskträdet.
Matte hade beordrat allihop att ligga där, men bara den Heliga lydde order.
Tror Matte hade en baktanke där att sno med sig Dyra TyskTrädet hem.
Fast det var dock innan Tomten så brutalt mördades av nån av dom långbenta.


Här har Smilla och jag gos i soffan.


Nå, dom andra frös säkert (dom har ju ingen päls stackarna) så dom låg för det mesta i elementsängarna eller dom andra betydligt "billigare" klösträden.   *skratt*
Suddig mobilbild på killarna i elementsängarna.


Igår var Maria och jag till Skokloster och hälsade på Janet och Ane och deras vovvar plus min fd coonis Tufsan som nu dock heter Tuff.
Hon gör skäl för sitt namn ska jag säga.
Jättetrevligt som vanligt.
En bild på Tuff.
Mer bilder kommer imorrn.

Kommentarer
Postat av: Thelma och Flisa

Vad fint ni har det! Så många sovplatser! :-)



Alltså, det här måste vi ta upp med vår matte. Elementbäddar och tyska klösträd i långa banor, något sånt fint har inte vi. Ett simpelt Ikea-träd och en klösbräda är allt vi har! Det blir bakläxa för matte!



Nosgnuggar ifrån Thelma och Flisa

2009-12-30 @ 17:43:18
URL: http://kattenoxa.blogspot.com
Postat av: Dui och Deco

Vad lyxigt med så många elementbäddar, vi har inte någon och alla säger att vi är såå bortskämda..

Gott nytt år på er! Nosbuff

2009-12-31 @ 12:29:46
URL: http://duideco.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0