STORT Tack för alla fina julkort

Är ju helt värdelös på photoshop.
Försöker litegrann, men det blir ju sådärbra när man jämför med alla fina kort som ramlar in i min mailbox.

Här två kort från min underbara uppfödare till Oliver Solveig  Diadems raggisar




Det här kortet är från Lillemor, Kotten, Lennon & Smilla


Tack Stortassens
Dear, we wishes You Merry Christmas and a Happy New Year, with a lot of happiness and joy.
Greetings with love, Annica and Jörgen


Tusen tack underbara Ingrid på S*Ruffles.
Tack för alla råd och hjälp under året.


Det här kortet kommer från Anna på Honeysuckles


Det här julkortet kommer från S*Annedotts
 

Tack Nike för det fina julkortet.

 Levina Marie och Martin fick jag det här ljuvliga kortet ifrån.


Tidigt i december fick jag det här kortet från Natti och Henke.




Ingalill skickade den här fina domherren.




Från Marianne, Kenneth, Zammy och Mille kom den här underbart söta kissen.
Glittret på kortet synd tyvärr rätt dåligt.




Min uppfödare till Prinsen S*Coppermines
Tack Chatarina, Tony och jättesöta Julia.


Här kommer ett underbart julkort från Gisele som håller i webbsidan Kattstatus
Kika gärna in där och sprid sidan till alla du känner.
För att öka katternas status.
Giseles underbara kissar heter Emil, Alice och Joséphine.


Tack Mia !   Manitou's


Tengels uppfödare har skickat ett julkort.   Ramsekatten's


Tack Erica min vän.  S*Cheesericas ragdolls
 

Ett kort från Glömstaskogens skogisar.


Från S*Acrobats maine cooner kommer det här fina julkortet.


Kommentarer
Postat av: Sanna Nikes matte

Otroligt vackra kort.....

Kram

2009-12-22 @ 09:47:58
URL: http://jojosdjur.blogg.se/
Postat av: Ninnie

Vackra julkort på underbart vackra katter. Snyggingen på kortet från Ruffle´s...!!! Jösses... jag föll som en fura! DET är en katt helt i min smak!!



När jag ändå "är på tråden" passar jag på att önska dig och katterna en riktigt God Jul.

2009-12-22 @ 10:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0