Vi mår bra !

Har en hektisk period på jobb, hemma och runt juletider.
Nåja, inte för att jag sliter ihjäl mig med just julen, men det lät bra.
Alla andra stressar ju runt julen.   *ler*
Inser dock att mina sista julklappar, eller snarare alla julklappar, kommer att inhandlas helgen precis innan julafton.
Men jag TROR att jag vet vad jag ska ha, så det ska nog gå bra.
I eftermiddag åker vi till Göteborg och gör Västkusten osäker Maria, Prinsen, jag och Oliver.
Ska bli så kul att få träffa lite andra utställarmänniskor från "andra sidan". *ler*
Så bloggen kommer att vila lite.
KANSKE att vi tar med Marias lilla dator så kanske det blir nån kort uppdatering.
Får se.
Tusen tack Lill-Matte Emilie för att du kommer och tar hand om bebbar, Puzzel, Vitöra och Busen åt mig i helgen.
Stor Kram

pst...... bebbarna växer och gror och börjar se ut som små julgrisar eller nåt.  *flinar*
Nu väntar vi med spänning på att ögonen ska öppnas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0