Dan Hylander "matte" och Svarta spöken

Jag har precis fått mina matteböcker och ligger rejält efter.
Jag skulle ha räknat sidan 1-60 under vecka 5+6.
Den här veckan ska jag räkna sidan 61-110.
Jag ligger nu på sidan 10.
Japp, jag har lite att göra.
Jag fick böckerna igår.   *Frust*

Fick hem en ny CD med Dan Hylander.
Så nu lyssnar jag på Dan, räknar plus, minus, bråk och ser spöken i vrårna.
Det är svårt att göra det rätta.    Såren är stora och blöder.    Skorpor tar lång tid att bildas på en del sår.
Men det finns tröst.
En sovande Puzzel.  Lill-Matte, vi kommer in till Fridhemsplan och hälsar på dig snart. LOVAR. Vi sviker dig inte.
Ha en trevlig helg i Halmstad.
Puzz


- Utelivet är lite läskigt.
- Vem 17 säger att vi bonnkatter är gjorda för det här ??
- En mysig soffkudde är bättre.


- Men en bra hundkompis gör det hela lite lättare.
- Love ya Trixi.


Man blir GLAD av denna uppenbart njutbara upplevelse.


Puzz och Kram Ligan 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0