Dreamis Marie Levina Martin Vilja Adina Maria Patrik + Trixi+Eddie

Tusen tack för idag !
Tyvärr kunde jag inte ta med Vitöra.  Hans mamma och mormor älskar honom oerhört.
Men 3mils avstånd är ett bra avstånd att ha honom på tycker dom.  *ler*
Dreamis, du är så snygg att du nästan tar andan ur en.  Puzz från din son och mig.
Nu gör inte dom här korten dig rättvisa. Och Vilja fick jag inte med på kort alls.
Detta på grund av att jag istället för Vitöra släpade med en fullständigt livsfarlig hund.




Visst ser hon hemskt skräckinjagande ut ?


ModersKärlek
Marie (min underbara uppfödare till Vitöra och ännu underbarare vän)
och Levina
Ungen med det soligaste leende jag sett på länge.




PappaKärlek


Eddie får vara med på en hörna också.


Vi tog en promenad för att skaka ner maten och göra rum för lite kladdkaka.
Solen sken och det vara kanonväder.
Trixi stortrivdes


Så gick vi till Maria, Patrik och Adina.
Adina och Levina leker med bilen.


Adina, lite eftertänksam
Adina är såå söt.
Hon hade med stor omsorg valt ut en "korv med bröd"pipleksak till Trixan


Gla´finken igen

Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas du har haft en bra alla hjärtans dag:) Emma

2009-02-14 @ 23:53:53
URL: http://babesontour.blogg.se/
Postat av: Marie

Tack själv min underbara vän!! Vilken underbar överraskning, och du lagar ju inte ens mat!



Puss i massor till hela ligan men mest till dig min underbara vän!

2009-02-15 @ 09:54:59
Postat av: Ligans Talesman

Man ka alltid göra undantag för bästaste vännen vettu ! ler

2009-02-15 @ 09:56:27
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0