Nu är hunden hund och katterna katter igen

Jag var på föreläsning på ragdollklubben idag i Spånga.
Passade då på att köpa en till utställningsbok.
Orsak:
Jo, hittills har några av kissarna fått dela Hundens bok.
Och så kan vi inte ha det ju.
Så nu ser det ut såhär.
Trixi har sin egen bok.  Hon är ju hund.  Alltså "Hundens bok"


Sen har övriga katter fått dela på en gammal avlagd "Hundens bok"


MEN, nu har vi rättat till det litegrann.
Oliver har fått en egen.


Vitöra har OCKSÅ fått en egen. 
Eh.....................hrmf.................. Tror ni han märker att det står ragdollklubben längst upp tro ???


Sist Princessan
Eh, ja lilla Princessan har dock TVÅ böcker.
En som är min och som jag fått av Åsa och Johan.
Och en som är Åsa och Johans.  (trots allt så äger dom ju katten)  *ler*
Så hennes originalstamtavla och djurpass finns i den blå.
Men är man en princessa så är man.


Puzz


Kommentarer
Postat av: Marie

Men han är ju ragdoll, eller tja skogis med raggis fasoner åtminstone, pussa hjärncellen om du hittar den...

2009-02-09 @ 00:02:31
Postat av: Ligans talesman

Precis. Helt rätt Marie.

Jag ska leta när jag kommer hem.

Annars pussar jag honom ändå.

Han sitter alltid på buren bredvid dörren varje morgon nu när går.

Han är så söt pluttgubben.

2009-02-09 @ 09:13:12
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0